Wednesday, April 14, 2010

Love Azmi

My lovely dear - Khairul Azmi Bin Atil - sayang sgt kat My Dear - Kenal dah lame sejak umur aku 10 tahun, dia pulak dalam 15 tahun kotw - kirenye umah nenek aku dekat dengan umah dia - satu kampung lah - Mase kecik2 mmg suke sgt tgk dia - mate dia cantik sgt tau - macam berkace - sekarang pun masih macam tu - ingat lagi mase tu aku nak makan tebu yang segar - macam makan gigit lah kan - bukan minum air tebu, makan macam tu jek - dia lah yang suke rela menebang pokok tebu untuk aku - tu mase kecik2 - mase aku dah menigkat remaje dia dalam 20-an lah kirenye - dia dah tak ade kat kampung lagi - dapat bekerja kat Perak Nany lagi pada mulenye aku macam tak caye hubungan jarak jauh nie - sebab jauh kan - N dalam mase aku membesar dah jarang jumpe sebab aku membesar kat umah Mama aku kat JB - kalau jalan sebelah-sebelah pun tak tegur, buat-buat macam tak kenal jek tau - sebabnye kiteorg malu - ye lah dah besar kan malulah - dia dah besar hasem sgt tau - suke gt tgk muke dia - aku pun jarang balik kampung - so jarang lah nak jumpe lagi pun mase tu Hp nie mane lah mampu nak miliki kan - sebab masih bersekolah - so mase aku dah abis sekolah aku try jugak lah untuk dapat kan No Hp dia dari anak angkat nenek aku - dapat no dia aku try2 lah msg dia - aku yg msg dia dulu - redah jek lah - saje jek kan kan mgs2 - lame2 dalam sebulan aku msg dengan dia aku ade lah rase sayang pada dia - sebab hubungan kite org mase tu masih malu2 tau - so tak kesah lah kan - kawan2 dulu - tapi aku dapat tau dari seseorg (budak satu kg jugak) dia cakap Si Azmi nie dah ade Gf - aku punye lah frus menongeng, terus hantar msg cakap yang bukan2 - tanpa aku mendengar penjelasan dari dia aku pun men'delete' no nye dalam Hp aku - sejak dari tu aku becinta main jek dengan sape2 - maksud aku - suke2 jek - semua tak berape serius - sebab aku masih ingat lagi kat dia - lame lah jugak kiteorg terpisah - 3 4 tahun jugak lah - dalam mase 3 4 tahun ade jugak lah aku contact (aku try sedaya upaya mendapatkan No Hp nye dari sumber yang same) ajak dia datang umah time raye - dia cakap nak datang tapi kan, mase nie sedih sgt tau - tak tau lah kenape dia tak datang - aku siap2 pakai baju raye lagi cantik2 sebab dia nak datang - Hidangkan makan - dia tak datang jugak tau - aku try call/msg tak angkat tak reply msg aku - mmg sedih mase nie - sejak dari hari tu mmg hati aku nie - ish tak tau nak cakap macam mane - cukup terluke - tapi aku pun tak mendengar sebutir pun kenape dia tak datang - sekali lagi aku delete no Hp dia - mase tu dalam tahun 2007 - setiap kali aku bercinta kan aku macam rase biase saje tau - macam tak ade ape2 pun - teringat jek kat dia - mmg susah nak lupe kan dia - Tapi mase Hari jadia dia yang ke-25 aku try untuk mencari no hp dia balik - aku selak semua buku2 note aku - akhirnye jumpe - aku call cakap happy birthday - dia happy sgt - mase tu aku dah tukar no hp - hp lame aku hilang - dia cakap dia mmg cari aku tau - mase tu Cinta kiteorg beputik balik sampai sekarang tau - sejauh mane kite pergi kalau dah jodoh - insyaallah akan bertemu jua - amin

No comments:

Post a Comment