Friday, October 9, 2009

Lovely My Grandfather & Grandmother

Haaaa lah Pak Dollah & Mak Pesah - Atok & nenek aku - amacam romentik tak - aku panggil nenek & atok aku - mak n abah - kalau keluar same2 org tak caye aku nie cucu - sebab nenek aku nampak mude dan kuat lepas tu aku nie pun ala2 macam anak dia kan - sebab panggil pun mak - sekarang nie atok & nenek aku ade projek pertanian kat kampung - menarik jugak lah - mule2 kecik2 jek - buat suke2 - lame-lame semua menjadi besar sampai ade sebahagia pihak yang datang kerana tertarik dengan Pertaniaan yang dijalan kan - Ok lah sekarang nie pertanian mmg boleh g jauh - kalau lepak2 dengan atok aku kat kebun mesti dia cakap - nie semua untuk anak cucu akan datang - Perniagaan Mama Abah aku pun di asas kan oleh atok aku jugak - wah! family aku nie kepale Business lah - hehehehe - Sue sayang mak ngan abah

No comments:

Post a Comment