Friday, April 23, 2010

Kawanku Sejak Sekolah

Ini lah kawan2 aku mase aku sekolah lagi - mase nie 26 January 2010 - bertempat di Danga City Malk kite org plan main Bowling . . . mmg best mase nie . . . madah gelak jek . . . mereke adalah manusia hebat sejak aku di bangku sekolah lagi . . . hebat kan . .

Norliza Binti Anwar - nie duduk dekat2 dengan umah aku jek - Liza baik tau - slumber jek - mmg senang lah berkawan dengan dia nie - tak ade masalah - best! love u liza . .


- Hadi & Sakinah -

- Hadi : mase nie dia baru jek bertunang - tgk lah cincin dia tu - cantik kan . . . -

- Gabey & Hadi -

- Gabey : bile sudah beraksi -

- Gabey : malam tu dia sgt cantik -

- Dewi : hahah dia nie paling pendek n paling cute -

- Love this picture -

- Siti Khadijah Binti Daud : Sgt memahami daku sebagai sahabat mu -
Wah kelas gitu . . i like . .

- Liza N Hadi -

Ape2 pun aku sayang korang - mase zaman sekolah banyak memory tak boleh di lupe kan - Alhamdullilah kite masih berjumpe walaupun tak kerap sebab masing-masing ade komitmen masing2 - ade yang dah kawen ade jugak 2 3 org kawan yang kurang - mase nie hanya 2 3 org jek yang dah kawen - Kawan mase zaman sekolah tak same dengan kawan2 yang lain -

No comments:

Post a Comment