Tuesday, April 27, 2010

Dia Hanya Kawan Saya Sahaja

first time mase jumpe dia ingatkan dia umur dalam 27 or 28 tahun sekali dapat tahu dia tue dari aku 2 3 tahun jek, lah mamat nie bukan lah tue sgt. mule2 mase aku jumpe dia dulu dia dah ade awek tapi 3 4 tahun lepas tu dia break dengan awek dia tu, biasa lah masalah kesetiaan. awek jauh lah kate kan. lagi jenis awek dia tu jenis yang kuat enjoy. Clubbing saje . . . mase tu awek dia study lagi dia pun same kotw. . . mase dia break tu aku adalah org terakhir kotw yang dapat tau . . sebab lame jugak aku dengan die tak contact mase tu, aku bz keje mase tu so malas lah nak layan hp2 nie. lagi mase tu aku single kan . . lame jugak lah aku single mase tu . . kalau ade kawan lelaki pun just biase2 jek tak ade lah serious sgt biase2 jek. . Lame2 aku berkawan dengan dia kan ade satu perasaan yang lain tau perasaan yang aku sendiri tak pasti. . penah sekali tu aku hantar dia balik entah kenape dia tibe2 cakap sesuatu yang pelik kat aku perkataan yang susah dia nak cakap dekat mane2 perempuan tau - aku kenal dia dia paling susah nak cakap perkataan "sayang" kat mane2 perempuan. . . di sebabkan malam tu dah lewat kan . . dia macam risau so aku biase jek lah malas nak fikir ape yg ade dalam kepale aku nie bawak kete laju2 lah ape lagi takot sebenarnye tapi malas nak layan rase takot tu. . . dia macam risau sgt tau sampai dia cakap " ko baik2 tau sue . . aku sayang kat ko sue" . . . sampai sekarang aku ingat tau perkataan dia tu . . care dia cakap sayang tu macam lain sgt tau . . terkejut jugak aku mase tu . . sejak dari hari tu lah dia macam lain sgt dengan aku . . tapi nak buat macam mane mase berubah . . dia ade hidup dia dan aku ade hidup aku yang harus di teruskan . . aku dapat rase kan yg dia pun ade rase yang same macam aku rase . . tapi masing2 tak nak cakap dan tak nak luahkan . . tapi yang pastinye aku tak cinta kan dia sebab aku hanya mencintai Khairul Azmi . . . Baru sekarang aku tau apekah perasaan yang aku rase itu . . . aku just sayang dia sebagai seorg kawan atau sahabat sahaje . . ape yang dia rase aku tak pasti lah . . ape yang jelas sekarang dia pun sudah ade cinta dia jugak . . kadang2 kite dengan kawan kite sendiri pun macam ade perasaan sayang kalau kite pandai handle perasaan tu mungkin just sekadar sebagai kawan. . . kalau tidak mungkin cinta mule berputik dan ade pihak yang sedih . . bukan cube menipu diri tapi menghargai dia sebagai mane sepatutnye . . dia hanya kawan saya sahaja . .

No comments:

Post a Comment