Monday, July 12, 2010

Mom & Dad Birthday Celebration 26/06/2010

CiRa - mase nie dia demam tapi tetap nak join - tgk tu dia macam tak larat kan - lemah jek -


BBQ - nie mmg faveret family aku - kalau ade makan2 mesti nak buat BBQ - mmg sedap - nie Abah tgh tolong kipas kan, ok lah ade udang, sotong, ayam dan sewaktu dengannye . . pas aku makan mmg tergaru2. . . besttttt!

Lovely Family - Ude MukSu Mama Adik Akmal & aku yang gemuk kuat makan

Ude & MukSu Kesayangan ku. Nie adik mama

Tgk aku nie gemuk besar ikut baka blah bapak lah kate kan. alahai kecik jek mama aku nie.

Mom Say's : kalau kak sue jage akmal 2 3 hari compom kurus. kate mama aku lah, mmg kurus pun sebab dia nie aktive gile, lasak pun ye. malas aku nak layan kadang2. nasib baik lah comel sgt2. sayang akmal sgt2.

Mama & Abah yang aku sayangi - sayang sgt2 both of you.

nie abah nak manje2 dengan mama - hehehe tgk tu nie main suap2 lagi, yang best nye mama dengan abah aku nie. Dah lame perkahwinan mereke berdua tetap mesra bergurau senda, Ya Allah kekal kan lah Kebahagiaan mereke berdua sampai bile2. Cinta mereke mmg kuat. Sayang mama Dengan abah.

Nie aku mmg tak paham, yang terselit kat tgh2 nie mmg menyampah aku tgk. nak jugak manje2 nak potong cake. dah lah kaki buli. huh! ceh! aku nie perasaan lah pulak. hahah


Mase nie tersentuh jugak rase hati aku nie sebab Abah cakap "51 tahun hidup nie 1st time ade cake tiup lilin, macam nak jatuh jugak air mate aku nie tapi aku tahan jek"
ini sahaje yang aku mampu lakukan untuk kebahagian mereke berdua. InsayaAllah sue akan jadi anak yang solehah dan akan selalu mendoa kalian berdua. Amin. sayang mama & abah sampai bile2. Terima kasih sebab membesarkn dan mendidik sue sampai dewase. dan membesarkan sue dengan penuh kasih sayang dalam susah @ senang.

No comments:

Post a Comment