Monday, July 26, 2010

Flora Bridal House At Angsana (Theme : Bling2 I Got The Ring)

Nie mase 1st day aku datang tolong si Edah - Aku ngan Ain mmg gasak bergambo aje kat pelamin nie - Mmg cun & Simple

Pose paling maut nie - heheh nie saje2 jek nie -

Beli pelamin dapat nuuu ha yang kat depan tu free - hhhaah

Aku & ain - mase nie mmg bosan - dah nak balik ape lagi nie main snap2 gambar jek lah

Mase nie Edah baru lepas nages - Adda touch up kan dia bagi nampak cool sikit - entah kenape org happy - happy dia nages pulak sedih agak nye aku jadi model dia

Air mata Ain - tibe2 jek air mate dia kuar
Kak Amy sebelah booth kiteorg mmg spoting gile banyak benda yang aku dapat belajar dari dia - dia mmg tak sombong - i like 10x -

Yaya model anak 1 badan maintain beb - kepale pun mmg spoting gile

Adda dalam banyak2 gambar nie yang paling cantik - nampak lesung pipit dia

Nie nak tunjuk bling2 kat tepi nuuu
cantik kan

Jaclin Victor JB - hahah minah tinggi lampai nie bakat dia boleh diasah lagi ade bakat beb jadi model - kene didik jek lah - body dah cantik

Nie before fashion show - huh! aku mase nie yang paling berdebar2 pembukaan lah kate kan

Rase diri ku ini bagai artis

Arabian kalau Rozita Che wan
hahah ok kan lepas nie kalau ade lagi aku nak jadi yang sexy pulak, mase nie macam ibu mengandung pun ade hhhaha sebab gemuk

Nie lah partner aku - part time jek nie -

fuh! mase nie ramai yang shoot aku, kiri kanan depan belakang, aku ape lagi pose maut nie .

Adda before siap
80% jek nie

kak Jumie & Aku

Smile Adda

Nie mase maraton untuk memperkenalkan bridal masing2
macam biase lah Ain jadi modelnye

Ain & Edah

Edah & Ain

Aku model Levi's

Princess sue heheh suke nye

Make Over

Molly Bridal (1)

Saje2 jek

Percubaan pertama naik pelamin
suke tau

Kiss Kiss Hug Hug

Edah Ain Sue

kepit2 by Edah & Ain
Ok lah banyak yang aku belajar tentang kecantikan nie bile bercampur dengan org2 cantik, mak andam2, model2 yang belagak. Baru aku taw kalau dah cantik nie diaorg bongkak, 2 3 org jek yg ok dari ramai2. Melayu lah kate kan. Urmmm tapi ape pun kite harus taw di mana kite berdiri di mana tempat asal kite.


No comments:

Post a Comment