Tuesday, July 10, 2012

i.m not ur part time lover lah mangkuk!!

hampeehhh!!!
ade lah satu storyyyy morry nak share same koranghari semua nie
ini adalah pengalaman salah sorang sahabat aku (bukan aku ea)
nak di jadi kan cerita kan .. macam nie

si tini (bukan nama sebenar) berkenalah dengan si tenuk (pun bukan nama sebenar) si tini sorang pompuan yang Rageeett!! rock!! sempoi .. tapi masih dalam keadaan bergaya macam model antarabangsa ..kalah Tyra Banks

ok ... bermula lah perkenalan dengan si Tenuk yang hawau!! nie ,, si Tenuk ni bekerja sebagai Crew Kapal, kalau tak silap aku kapal Off Shore apebende tah, aku pun not sure dengan pekerjaan si Tenuk Hawau! nie..
dia orang kenal dari kawan atas kawan ,, kire nye ,, member2 kenal kan lah ... ok! sejak dah bertukar2 number phone nie . masing2 bermsg2 .. ber facebook faceboook .. macam biase lah kan .. sampai mase si Tenuk Hawau! nie kene naik keje .. diaorang kenal2 mase si Tenuk Hawau! nie cuti .. kalau tak silap aku .. dalam 2 minggu kotw dia cuti .. kalau tak silap lah .. so lepas 2 minggu si Tenuk nie dapat offer untuk dua bulan belayar than gaji mmg sedap n makin sedap ... tapi si Tenuk nie oleh sebab kali HEnnnnnJoooyy! duit yang berkoyan2 ni dah habis ... tggal Rm2.50 je katenye. ok lah . si Tini and si Tenuk dengan tak rasmi nye telah ala2 bercouple mase tu .. sebab masing2 dah panggil 'sayang' and macam2 lagi lah .. hurmm! so nak naik kapal balik .. barang2 untuk mandi dah habis, nak kene beli .. nak beli macam mane duit Si Tenuk tggal Rm2.50 .. Si Tini lah yang sponser dulu duit untuk kekasih hati nie ... oklah nak di jadi kan cerita and straight to the point ...

sepanjang si Tenuk nie berada atas kapal .. berlayar entah kemane lah kan . Si Tini nie hari2 dok call .. hari2 dok top up .. top up kan lagi si Tenuk nie .. diaorang berCHENTA mmg macam Romeo n Juliet ... hurrmmm!!!!

SELEPAS .. Si Tenuk ni habis keje, selame dua bulan tu ... dia turun darat.. serius mase nie mmg Tenuk tu bawak balik banyak duit ..


**** Bersambungggggg*****

*** Sambungan ****

Si Tenuk ni bawak lah balik dalam 3K kalau tak silap aku lah ... so dia ade lah kate nak bayar duit si Tini nie .. dalam rm300 je kotw .. tapi hampeh dia bayar rm200 je ... :-(( so Tini tak kesah sgt lah kan .. sebab bg Tini dia ikhlas membantu orang2 dalam kesusahan .. dia ade dia tolong .. kalau tak ade dia senyap jek lah .. hanya bg pendapat untuk ikhtiar macam mane nak selesaikan masalah, so selepas dalam seminggu kotw  si Tenuk nie dah kat darat .. Tenuk ni dah lain macam dengan Tini ...

Tini dengan rase gagah nye dia tanye dengan Tenuk

"kenape lain sekarang ...." tanye tini
"Entahlah ... awak ... " macam malas nak layan
"tak ape terus terang je lah" ... Tini tanya sgt lembut .. mane lah tahu ade masalah lagi kan
"awak saya sebenarnya kan .. ade something nak cakap kat awak .. tapi saya harap sgt awak faham .." serius nie ...
"apa dia" Tini dah tak sedap hati
"saya sebenarnya tak ade feel dengan awak... saya tak boleh pakse rase saya kat awak .. saya entahlah.. sorry sgt" Tenuk mengeluarkan kate2

Tini terdiam ....

than Tini tanye Tenuk ...

"habis selama nia awak cakap awak sayang saya ... cinta saya ... apa tu ..."

"I'M NOT UR PART TIME LOVER OK!!!"


hurmmm!


No comments:

Post a Comment