Monday, August 30, 2010

Berbuka Puasa Bersama . . .

Ini Lah saya
S u E
pada 30Hb Aug 2010
Saya dan kawan2 merancang untuk berbuka puasa bersama
Bertempat di Damai Seafood Village Kampung Danga

Hadi
Ini Kawan yang terbaik di dalam hidup saya
walau ape pun terjadi dia tetap bersama saya
mendengar masalah & keriangan saya
dia juga bergitu hendaknya
sayang kamu Hadi

Ina
Sudah berkawen dan mempunyai seorang puteri juga
Ayu menjadi kan hati suaminya sayang sgt pada nya
Semoga berbahagia

Gabey a.k.a Sofie
Ayu + Cantik
Bakal berkawen tidak lame lagi
antara Ramadhan terakhir di zaman bujang nya bersama kami semua
Sayang Kamu Juga!

Dewi
Paling Cute
Tidak Nampak Perubahan pada ketinggiannya
Melainkan memakai kasut tinggi
Status : dot dot dot
hahaha

Erni
Sudah berkawen - Seorang Puteri yang sama seperti nya juga
kelakar - sporting - manja - Cantik
Sayang kau Erni

Liza
Slim (Bulan Pose jek)
Slumber saje
Kadang2 blur2
Kelakar jugak org nye
kepunyaan Man (Bf beliau)
Sayang Kamu Liza

Erni & Hadi With Remote Control
(Don't be Queen Control)
Msg from E&H

Pose Babe
Smile Babe
Sue & Hadi

Kiss Kiss
Hadi & Sue

Sue & Liza
Pose & Smile babe

Terhangat di Pasaran
hahahah
Tehad!
Hadi & Sue

Antara Picture Kesukaan Saya
Hadi & Gabey
Dua Dua Sudah Berpunya

Picture nie aku paling suke sebab korang nampak comel cantik & semua lah
sayang mereka berdua
Hadi & Gabey

Hadi & Liza
Jgn Bersama Berdua
Akan Berlaku Sesuatu Yang Tidak Di Ingini
(Jgn Marah taw Liza)

Hadi & Erni
Mereka Bergabung
Untuk . . . .
(Pencarian Gadis Melayu)

Dewi Yang Paling Pen....
(Aku tak nak cakap habis kang marah Dewi)

Fuh! Hotttt!
I Like The Baju Putih
Aku Bersama dengan GabeY tersayang
yang bakal mendirikan masjid pada 30th Oct 2010
Selamat Gabey

Angle & Angle2
Dewi & Ina
Serupa Tapi Tak Sama
(Ape Yang Serupa?? MATA)

Yang Terindah (belakang tu bukan korang)

Dewi Gabey & Aku (Sue)
mase nie kite org dah nak lek hehe
cube teke nie kat mane ???
jeng jeng jeng
sape dapat jawap akan dapat hadiah
percutian 2 hari 3 malam di tempat tersebut

Pose like Model!

Lovely Kiss

Kami selepas berbuka puase bergambar sebagai kenang kenangan

Cantik Semua nya

sebelum memulakan sidang berbuka puasa
hahah yang tak pose yang paling lapo
tak berkelip mate tgk lauk pauk yang terhidang

Si Cantik Molek
Erni & Gabey mmg terselah kecantikan
Ina ayu untung laki dia
aku gemuk kan
hehehe
bahagia lah kate kan

sebelum berbuka puasa suasana mmg sgt canti lagi2 kite orang pilih pangkin yang kat atas
fuh! mmg syok! mmg Damai je rase

Aku Dewi Ina Erni
Aku dengan Dewi Belum kawen lagi (Team Lain)
Ina Dengan Erni Dah Kawen (Tem Lain)
Ina & Erni masing2 mempunyai seorang puteri yang comel macam aku hehehe

Berbuka Puasa Bersama Teman-Teman
Sayang korang semua




1 comment:

  1. hahahah ini lah sahabat2 saya mase zaman sekolah dulu - macam tak caye ade yang dah kawen

    ReplyDelete