Sunday, June 24, 2012

NC24 Vitamin C - Collagen


NC24 vitamin C + Collagen 


merupakan produk kecantikan yang popular dalam pasaran. Setiap kotak (set) mengandungi 10 ampoules , 1 ampoule mengandungi 1250 mg Vitamin C + 0.35 mg collagen . Setiap ampoule ada 5 ml vitamin C + Collagen . 






Kebaikan :- 


Kelebihan mengambil suntikan Vitamin C adalah:


1 Matlamat dalam menghasilkan Kolagen, yang merupakan tisu penghubung kulit, tulang, ligamen, tendon, sendi dan sokongan organ.
2 melepasi pembentukan 'Melanin' menyumbang ke tempat gelap selepas pendedahan yang lama untuk UVA / UVB.
3 Mengurangkan garisan muka dan kulit atau kedutan kami. Ini adalah kerana ia bertujuan untuk menghasilkan kolagen yang penting untuk membuat firma kulit kita dan menyediakan keanjalan.
4 Mengurangkan kemunculan jerawat / jerawat / jerawat dan liang-liang dikurangkan. Ia memperbaiki kulit licin
tekstur.
5 Mencegah skurvi, yang merupakan sejenis Vitamin C - kekurangan.
6 Meningkatkan sistem imunisasi badan. Pada dos yang lebih tinggi adalah dipercayai mempunyai harta antihistamin.


Apakah Glutathione?
Sebagai Anti-oksidan, Glutathione (GSH) PERTOLONGAN badan anda (A antioksidan, I-imun sistem D-penyahtoksik,). Ia adalah sebuah molekul protein kecil yang terbentuk daripada cysteine asid amino, glycine dan asid glutamik. Ia biasanya dihasilkan oleh badan sebagai tindak balas kepada persekitaran hari ini seperti pencemaran di udara, kita bernafas, air yang kita minum, bahan kimia dan racun perosak dalam makanan yang kita makan yang menyebabkan kerosakan di dalam sel-sel dan sistem kami.
Glutathione sering dirujuk sebagai Antioksidan Master dalam molekul kecil badan yang terdiri daripada asid amino yang berkaitan dan anti oksidan semulajadi yang dihasilkan dalam badan. Ia telah secara meluas menandakan untuk kepentingannya untuk kesihatan yang baik dan kehidupan panjang. Glutathione adalah meningkat selepas dos yang luar biasa baik 'kesan sampingan' seperti Skin Whitening.
Regimen pemutihan kulit (putih kapsul) telah digunakan secara meluas di Asia dan telah dilaporkan kepada Asia yang Ditetapkan Kulit Lisan Pemutihan antara produk pemutihan kulit. Dan sering dirujuk sebagai pil bleaching, bleaching kapsul, pemutihan pil atau kapsul pemutihan di Asia. Terdapat beberapa persediaan L-Glutathione dalam pasaran tetapi tidak semua benar-benar dapat menjamin hasil yang baik.
Semakin besar yang mendedahkan kepada toksin, lebih cepat badan menggunakan bekalan-glutathione. Tanpa perlindungan glutation, sel-sel mati pada kadar yang lebih cepat, membuat orang umur cepat dan meletakkan mereka pada risiko untuk penyakit toksin yang didorong termasuk kanser.
Glutathione adalah dianggap sebagai yang paling kuat, paling versatil, dan yang paling penting diri dijana antioksidan badan. Antara ciri-ciri penting banyak glutation: -


1 Apakah yang ditemui di hampir semua sel hidup. Hati, limpa, buah pinggang, pankreas, dan lensa dan kornea, mempunyai kepekatan tertinggi di dalam badan.
2 Ia adalah sejenis antioksidan yang kuat dan seterusnya meneutralkan radikal bebas dan menghalang pembentukan mereka.
3 peranan yang penting dalam fungsi imun melalui pengeluaran sel darah putih dan merupakan salah satu agen anti-virus yang paling kuat diketahui.
4 Ia merupakan salah satu agen anti-kanser yang kuat yang dibuat oleh badan.
5 Glutathione mampu untuk mengurangkan mengoksidakan Vitamin C dan Vitamin E kembali ke negeri unoxidized.
6 Ia digunakan oleh hati untuk menyahtoksik toksin termasuk formaldehid, acetaminophen, benzpyrene dan sebatian lain yang banyak dan memainkan peranan penting dalam Frasa 1 dan Frasa 2 detoxifications reaksi.
7 Ia adalah antioksidan yang perlu bagi melindungi protein; terlibat dalam sintesis asid nukleik dan memainkan peranan penting dalam pembaikan DNA.
8 Ia mengekalkan potensi redoks selular.
9 Glutathione tahap berkurangan dengan umur. Ia terlibat dalam pembezaan sel dan melambatkan proses penuaan.
10 Melindungi integriti Glutathione cells.11 darah merah yang terlibat dalam mengekalkan fungsi otak yang normal.


Whitens Skins
Pernahkah anda terfikir bagaimana datang begitu ramai selebriti Hitam, Asia dan India semua berkulit sangat ringan? Pernahkah anda tertanya-tanya kenapa gambar awal kanak-kanak banyak selebriti atas menunjukkan warna kulit yang lebih gelap daripada mereka kini telah? Glutathione dalam Dos Peningkatan membantu memutihkan kulit dengan mengubah penukaran eumelanine (pigmentasi gelap / coklat / kuning) phaeomelanin (pigmentasi putih kemerahan). Ini adalah kulit putih sebab utama dihasilkan. Kebanyakan dermatologi di Asia menggunakan dan mengesyorkan Glutathione sebagai kapsul pemutihan atau pil bleaching yang telah terbukti sangat selamat dan berkesan.
Di Asia, Glutathione kebanyakannya digunakan sebagai pemutih dan pil anti penuaan yang kebanyakannya digunakan oleh selebriti dan model. Disyorkan oleh pakar dermatologi dan penjagaan kulit.


Gelap tempat-tempat penghilang
Mencegah jerawat dan menghilangkan jerawat
Whitens kulit / membantu menyembuhkan melasme
Menjadikan penginapan kulit lembut, licin, segar dan berseri
Merawat ulser kulit
Meningkatkan healiNourishes skinng luka


Siapa Perlu Glutathione?
Berikut adalah orang-orang yang akan memerlukan L Glutathione tambahan; perokok, peminum alkohol; tahun-tahun lebih daripada 40 lama dan ke atas; orang-orang yang bersenam secara berlebihan / badan pembina; kiraan sperma rendah, mereka yang mempunyai masalah hati mereka dengan katarak; mereka yang mempunyai masalah Beliau berkata, melasme; mereka pulih daripada kemoterapi; orang-orang yang terdedah kepada bahan kimia dan racun perosak; imun terjejas; sistem rendah imunisasi; orang-orang yang ingin kulit yang lebih cerah dan putih dan pengguna minyak ikan.






Packaging :- 


5ml x 10 ampoules ( dalam original box ) 






Penggunaan :- 


1 setiap minggu selama 2 bulan maksimum . ( bergantung pada nasihat doktor ) .


Untuk maintenance, anda perlu guna 1-2 ampoules setiap 2 minggu .Teknik Intravenous digunakan untuk tujuan ini. 


Disebabkan produk ini ada collagen maka ia akan mengurangkan wrinkles.



* Note *
Harga saya sgt murah di pasaran 

email saya untuk mengetahu lebih lanjut 

suesaariviolet@gmail.com
suesaaricoll@gamil.com

find me on facebook

www.facebook.com/suesaaricollection






No comments:

Post a Comment