Tuesday, September 21, 2010

Saya Mahu Kurus!!!!!

[Kurus + Cantik = Yakin]

Nak Kurus Kan Badan Nie
Susah Nak Kawal Permakanan Nie
Macam Mana Nak Buat Buntu
Hampir Semua Pakaian Dah Tak Muat
Lenggan + Peha + Perut
adalah tempat yang mmg senang naik
fuhh! nak kurus kan balik lah macam nie
kalau bejalan dah macam ayam serama pulang petang dah
tapak kaki dah mula sakit2 sebab berat badan yang dah bertambah
mulai hari ini saya akan menguruskan badan dengan usaha saya sendiri
Yakin saya boleh melakukan
tanpa ubat dan tanpa menghabiskan ratusan ringgit ribuan ringgit
yang hanya hasil nya dapat dilihat hanya sementara
saya mahukan ia nya kekal
yang paling penting apa yang kita makan
dan apa yang kita lakukan pada setiap hari
muka dah bulat & kulit macam tak sehat kalau gemuk sgt macam nie

nak tahu tak berat badan saya berat
tuuuuu! 63kg
saya mahu kan berat dalam 50 hingga 55 kg sahaja
berat dan potongan badan yang menarik
kulit pun sehat

GO GO GO sue
kamu pasti Boleh (Cuba lah ye dalam sebulan dua)
nanti kita lihat hasil nya

[usaha saya dalam memotivasikan diri sendir]

No comments:

Post a Comment